Followers

Thursday 6 December 2012

Makan and shopping session

Assalammualaikum,

Abg bought me new emporio armani spectacles today! ;) at focus point aen rawang. Ktorang bli (frame je) lenses x, sbb lenses mahal kat ctu.

Frame sje was abt 650. Luckily ada discount 50%. Jadi kne bayar rm 320 shj ;))








^_^



Sesi berpura2 comel dgn spek mata baru (padahal tak letak lenses ape pn lagi kat situ) >_<

Alang2 g aeon rawang td, ktorang g amek skali cincin tunang aku. Cincin tu aku antar ke poh kong sbb besaw. Mase tunang aitu abg blikan saiz 12. Mmg tak muat. Pastu bila letak penyendal tak selesa bila pakai. Aku plak pakai saiz 8 1/2 je :O mesti korang pelik kan? Knpe besaw benaw.. Huhu. T ade mase akan aku cte kan ;)

Berbalik ke cte asal..

Poh kong layanannya mmg ok. Even diamond cincin aku tu jenis tertanam. Biasenya diamond tanam neh cm leceh sket kalau nak tuka2 size. Tapi poh kong kat aeon rawang neh willingly nak try antar cincin aku tu g kilang diorang nk tgk cne. Ley buat ke, tak ke.. Tempat lain mmg tamo terima la cincin aku tu. Dorang takot diamond terjatuh.. Huu~ alhamdulillah. Lepas anta kilang cincin aku npk baru. Mmg puas hati! Yeeza..

Upah repair rm90




Hasilnye..









Weehoo!

Alhamdulillah ;))

Till then,
Luv, xoxo ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers