Followers

Tuesday 6 November 2012

Kursus @ naza tallya hotel melaka part 1

Im now at naza tallya hotel, melaka! Nga kursus seorang dri tanpa abg~ sadd :(

Nothing much to share (bare utk tahan dan baca smpai abes ok) :)

Abg hantarkan aku ^_^ beliau half day smlm.. Aku basuh baju, sidai baju, masak, packing baju.. Around 3 o clock ktorang gerak g melaka..

Mak ngn abah ikot skali.. Kbetulan dorg sampai dr terengganu smlm. Jadi dorang sme2 ikot ktorang skali ke melaka~

Nak dijadikan cte, odw g melaka ujan sgt lebat. 4 accidents happen in a row ok! Nauzubillahu min zalik. 1st accident, kereta berpusing. 2nd accident treler, lori, 3/2 kereta skaligus! Smpai jatuh tepi divider (0.o) Next lori bawa terlebih muatan agaknya. Benda kertas gulung besar jatuh atas kereta viva smpai penyek kereta tu. Kren smpai dtg tlg angkatkan gulungan kertas. Masa ktorang smpai ctu alhmdulillah trafik slow tp da ok sket.. Sbb kwn aku stuck kt ctu je dkt sejam. Next the 4th and the last masa da klua exit ayer keroh.. Tak tau la accident ngn ape. Da penyek dpn blkg kete tu.. Huu

Moral of the story: bwkla kete elok2. Ingat la org2 tersayang.. Rase takot bila t'ingat hubby kena drive balik kL smlm~ alhamdulillah die slmt smpai..

Bila smpai je bandar melaka. Abg tros drive g hotel~ aku org 2nd last.. Nak dkt kul 6 kot wktu tu.. Check in start kul 3 lg..

Nxt.. Abg bwk ktorang g makan kat aeon. Sbb dkt ngn hotel.. Ktorang makan pizza. Mak nak makan pizza~ jom yutt.. hv a sneak peak! ;)




My one and only.. Hihi ^_^




Abah




Mak

Us @ pizza hut.. ;)

Lepas makan.. Abg antar aku balik hotel. Sob sob sob. Tglla aku sorang dri kat cni.. Abg smpai umh nak dkt pukul 11 mlm jgk la smlm.. Huhu

Aku..

Menanti hari untuk pulang balik ke rumah.. >_<

Nak tgk bilik aku tak?? Hehe




Tv cenonet




Pantry




Katil op kos..

Kul 7.30mlm ktorang (aku ngn rumet kenal smlm) trn.. aku g mkn lagi. Hehe~ makanan free do. Mkn je la..

8.30 ceramah start. Kul 10.30 abes ktorang naek bilik balik. Aku pn bersedia nak membersihkan badan neh. Da letih2 harus la segera membersihkan dri. Cari punye cari.. Xde berus gigi!! Even ubat gigi pn xde! -_- hotel apekah neh~ aku plak mmg tak bwk lgsg berus ubt gigi :( #da abes kursus nti aku akan buat review pasal hotel neh..

Aku pn ape lagi. Call operator tye mmg tde jual langsung ke berus gigi? Kalau berbayar pn xpe.. Aku tade kesahnye.. Jwpn dorang tadek.. Kedai paling dkt 7eleven. Y mne kne klua. Naik jejantas. Jln kaki amek lebih krg 15mnt dan menakutkan jgk sbb da nak tgh malam bru smpai??

Tapi da tpaksa.. Ktorang klua jgk. Mat motor hon bagai. Aku cme mampu doa dlm hati je~

Alhamdulillah slamat smpai 7e. Slmt smpai hotel blk. Smpai2 je.. Aku solat. Iron baju sket. Then zzz

Wht a day..




Till then,
Luv, xoxo ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers