Followers

Wednesday 7 November 2012

While waiting for abg.. Unwanted babies~

Im now at Crowne Plaza Hotel, Kuala Lumpur..








Teman abg interview. Engineer post for 'french companies in malaysia' i guess. Entah la. Aku xpasti sgt. Penuh ngn kwn2 die mse kat perancis. Junior senior. Aku arap xperlula aku klua mkn ngn dorang.. Huu~ xkenal maka xselesa.. -_-

Huu, gerak dr melaka tros ke sini. Back to back. Hotel ke hotel. Pergh. Hehe~
Smbil tgu abg interview aku tbkk entry kat facebook neh
Kasi korang tgk dan judge sndri~




Lepas tgk tbe2 je aku sebak. Betapa kita kat cni begitu teringinkan zuriat sendiri. Org lain boleh plak buat mcm neh. Anugerah Allah tu~ kalau da nyata lagi jelas da terbentuk dalam rahim kita. Knpe tak dibiarkan aje janin tu terbentuk. Tgu sampai lahir. Lepas tu fikir yang terbaik. Betapa banyaknye rumah kebajikan kat malaysia ni utk 'anak2 yg dipiggirkan ibu sendiri' atau dgn kata lain anak luar nikah.. Bukan salah budak tu. Bukan salah die. Bukannye die terbentuk sendri kalau bkn mak ayah die y pandai2 cari masalah sndri. Ingatla hukuman dr Yang Maha Esa, Allah SWT. Aku sedih!



Huhu,
Till then,
Luv, xoxo
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

Pink Lavender said...

hai sis..
makneng penah npk entry tuh tp makneng tak sanggup nak baca..


makneng follow sini
jemputla follow makneng... :)

Unknown said...

da follow.. ;)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers