Followers

Sunday, 7 July 2013

Sisa bakian tut tut y tertinggal di atas katil

Assalammualaikum..

Lepas amek wudu' tadi. Masuk bilik dari toilet terjeling sket kat katil tros tnampak satu tompokan serupa sisa baki tut tut tut.. Ala sisa baki y bila kita 'bersama' tu. Tros rse mcm.. *geli geli geli*

Seriously u guys out there, bknnye sye berkira. Atau tanak meraikan tetamu. In fact sye ske sgt kalau tetamu dtg. Rezki pn bertambah.. Tapi these are the second time. On our bed at my mil house. Its not even ur house. U guys are the guest. Kalau pn korang jarak jauh. Dah berjumpa nak tut tut. Tolong la lepas 'keluar' tu tadah ngn tisu ke, kain batik ke ape.. Ktorang boleh buat. Xkan korang taley. Bkn cpt kotor ke katil kalau tak bertadah.. -_-

::diri sendiri: ambil pengajaran supaya melapikkan diri pada masa akan datang (xperlu, mmg da sentiasa pn.. tapi kalau da nak terkena cadar tu nk buat camne kan) ;p ::

::taley mara2::

Huhu...

1 comment:

iwillbeibu soon said...

hehe..dyorang tak rasa segan ke eh tuan rumah nampak..;)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers