Followers

Friday 3 May 2013

Burung mohon berteduh

Assalammualaikum..

Tajuk entry cam ape je.. Tapi btolla. Burung mohon berteduh.. ^_^ aku.. Lagi ske ;)

Ni mak burung yang ketiga beranak kat umah ktorang dalam mase setahun ni. Hebat tak? Y hebat tu hanya Allah......




Mak burung ketiga dan anak beliau.. Sarang kecik tu muat 3 anak die taw. Ish ish ish **comel benaw~




*** mak burung ketiga ***




Ank beliau. *mak burung ketiga* Dlm mse seminggu dua je asenya ank die membesar dan tumbuh paruh.. Cepat betul..




Yang ni mak burung kedua dulu. Tak sempat nak tgkap gamba anak beliau.. Mak burung ni la y buat sarang ni. Sbb sarang first aitu kitorang buang. Then satu ari tu aku npk mak burung no 2 ni dok mengangkut ranting-ranting pulang kerumah (dpn porch kete). Aku biar kan jela. Ckp 3 ari. Aihh, da bley tdo dalam sarang da.. Hehe

Jadinya, mak burung ketiga cme gne sarang yang sedia ada dari burung kedua. Pastu die renovate pintu dpn sarang tu kasi besaw muat die ngan anak2 die. Kasi boleh benapas kot >_< Tu y aku boleh tangkap sampai ke badan2 burung tu..


Comel
Comel
Comel
Comel

Harapnye aku plak y beranak lepas ni ye burung-burung.. ;p


Till then,
Luv, xoxo ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers