Followers

Sunday 5 August 2012

My scoliosis journey part 1.. To be cont..d,,

I was first diagnose as having scolio when i was 13. Form 1. Ingat lagi time tu. Kat kb. Masa tu skola kat mmp kb. Aku maen2 dpn cermin. Blagak macam model. Tgh2 cat walk dpn cermin, aku prasan. Eh, pinggang aku curvy sebelah. Sebelah lagi tu straight! Xde curve langsung. Mase tu aku prasan. Xde hump ke ape.. Harusla time tu aku cuak! Aku call abah. Esoknye jgk abah sampai dr kl :') cek2, hosp kb kate. Aku scoliosis. Tapi xtrok sgt. Kata dia! But 1-2 years later. Bengkok tulang blakang aku da jadi 40+ percent. Da kena buat surgery! Pengalaman operation 8 jam.. Cukup membuatkan aku serik nak undergo benda yang sama lagi. Tones of xrays, ambil darah, cek darah, tones of blood coming out of my back buat aku serik. Sakitnya, hanya kami y penah melalui surgery tu je y taw :'( aku sedih. Before this past 12 years. Everything gone out smoothly. But recently, belakang aku rasa xselesa. Rasa begerak2 je rod dlm badan aku..

Waiting for the next appointment @ ampang putri. Xsabar nak dgr xplanation frm dr ali noor.

Hoping for the best. InsyaAllah~


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers